zaterdag 30 januari 2010

Licht in de duisternis

Vanavond even geprobeerd te stepsleeën in Doorn. Er lag sneeuw maar het was niet koud, het leek boven nul. Ik had me warm aangekleed met bivakmuts en 2 handschoenen over elkaar maar dat was volkomen onnodig... De sneeuw kraakte wel lekker maar er lag te weinig om lekker glijbaar te zijn. Ik heb toch even geprobeerd een stukje te rijden. Wel was het mooi volle maan en had je op sommige stukken helemaal geen hoofdlamp nodig. Dit keer geen foto's genomen, ik heb wat video's getrokken, onderstaande was de enige die aardig genoeg was.

Het werd een klein rondje van nog geen 3,5 km. Over de snelheid e.d. heb ik het maar niet, dat ging helemaal nergens over! Het was aardig maar niet meer dan dat. Afgelopen maandag was het stukken leuker. Morgenochtend bekijk ik de sneeuw nog maar eens een keertje. Misschien dat er dan een langer rondje dan onderstaand inzit....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten