maandag 25 januari 2010

Nieuwe Spikeschoenen voor een prikkie!

Vanavond was ik bij Koos Rademaker van Rademaker Sports in Leusden om mijn wetsuit op te halen. Dat was versteld. Ik stond in het halletje te wachten en zag toen wat schoenen die in de uitverkoop waren. Onder dat stel schoenen ook een stel Mitre spike schoenen. Zowaar zaten er ook een maat 46 en maat 47 tussen. Allebei even gepast en de 47-ers zaten het best. Voor € 15,- een mooi setje schoenen inclusief spikes! Misschien niet de mooiste spikes (qua design en kleur) en ook qua zool waren niet zo mooi gevormd als mijn huidige set Nikes maar voor € 15,- kon ik me geen buil vallen! Daarbij mijn Nikes lopen op hun eind dus als overbrugging naar een nieuw setje wedstrijdspikes voor het stepsleeën zullen deze Mitre's vast best kunnen overtuigen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten