dinsdag 2 februari 2010

Toegetreden tot stepsleecommissie

Al een tijdje geleden ben ik gepolst om toe te treden tot de slepsleecommissie van de Nederlandse Autoped Federatie. Thijza Brouwer, de secretaris wilde graag dat ik toetrad. Gezien mijn achtergrond (ik stepslee al sinds '97, het flyeren bij tochten & recentelijk dit weblog) leek het haar een goed idee. Temeer omdat een ander persoon een tijdje terug is teruggetreden. Gisteren kreeg ik een mail of ik officieel wilde toetreden voor minimaal 1 jaar. Ondanks dat ik met verschillende zaken heel druk ben, wilde ik Thijza graag tegemoet komen en zodoende ben ik vanaf heden lid van de stepsleecommissie!

Wat ga ik doen?

Het in leven houden van de stepsleegedachte, het promoten van de stepslee en activiteiten met de stepslee organiseren. Ondanks het stepsleeƫ in ons land een kleine sport is toch proberen dit naar een hoger plan te trekken.

Ik heb er zin in!

(foto uit de oude doos: Weissensee '98)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten